Турбота про клієнта, як про дитину - запорука успіху

  • 28.01.2016

Турбота про клієнта, як про дитину - запорука успіху

    
У кафе приходять, як не дивно, за турботою. Людині не треба самому готувати собі їжу або варити каву. Він може просто сісти і почекати, коли у нього приймуть замовлення і принесуть його. Як мама в дитинстві ставила їжу на стіл перед дитиною. Якщо це очікування стає занадто довгим - люди розчаровуються, не отримавши турботи - так це сприймають на підсвідомому рівні. Адже всі ми в душі трохи діти.
    Невеселою виглядає кухня, де не стукають ложками об тарілки зголоднілі мешканці, завдяки господиню за смачний обід. Так само сумно, коли пустує кафе без відвідувачів. Навіть ще сумніше - воно не приносить прибутку, а, навпаки, обтяжує плечі власника все великими витратами і збитками. Як вдихнути життя в порожнє кафе? Як залучити в нього відвідувачів?
    Не дарма на самому початку проводиться аналогія з будинком і кухнею. Тому що ключ до вирішення питання лежить саме в ній.
    Чого відвідувачі хочуть від кафе? Це - місце для їжі, для відпочинку - хоча б короткострокового, серед дня. Для розмови за чашкою кави або чаю. Це - шматочок часу, в який хочеться розслабитися і відчувати себе комфортно. Ні їсти, ні розмовляти, ні відпочивати в дискомфорті і незручність люди не люблять. Так що ж нам потрібно, щоб розслабитися і полюбити це     чудове місце, де ми їмо і відпочиваємо? Відповідь проста: затишок.
    Клієнт може пробачити коханому кафе багато чого: небагате меню, високі ціни, незручне розташування. Він не пробачить одного: неможливості розслабитися і відпочити. Створюйте затишок - за нього платять багато і багато прощають.
    Ви скажете: так затишок всі розуміють по-різному. Для когось затишне місце - маленька кофеенка на п'ять столиків в народному стилі. А комусь комфортніше в мінімалістичному дизайні і щоб плазма на стіні футбольний матч транслювала. Та все так. Різні люди люблять різні місця. Важливо визначитися з вашою цільовою аудиторією, з їх розумінням затишку і створити куточок комфорту в цьому стилі. На всіх не догодиш.
    Втім, є і загальні речі, яких важливо досягти або, навпаки, уникнути, в якому б стилі не було оформлено ваше кафе. Грубі і неусмішливі офіціанти гублять всіляку можливість розслабитися. Зіткнувшись з неуважністю до себе в кафе, клієнт кипить більшою мірою, ніж, якщо грубість була допущена продавцем у магазині. А чому? Тому що в кафе він прийшов розслабитися. І найменш готовий до непривітних особі офіціанта і до роздратованому голосу. Допустите таке - і повернеться тільки постійний клієнт, впевнений, що це була випадковість. І то - не всякий.
    Але якщо клієнта все влаштовує, якщо після відвідування Вашого закладу йому хочеться прийти до Вас ще, він усім своїм друзям і знайомим стане радити ваш заклад! Що потягне за собою більшу кількість клієнтів і, відповідно, вищий заробіток і успіх.
    Визначити і усунути ці проблеми на шляху до процвітання Вашого бізнесу Вам допоможе наша послуга«Таємний покупець» і команда фахівців компанії Адьютор, які за допомогою свого професіоналізму поліпшать обслуговування ваших клієнтів.
    Таємний покупець - практика оцінки якості обслуговування за допомогою підготовлених людей, які відвідують точку в ролі звичайних клієнтів. Таємні покупці вимірюють фактичне виконання персоналом стандартів.
    Дайте людині враження, досить яскраве, щоб він про нього згадав у розмові зі знайомими.
    Затишок, загальні позитивні враження плюс яскрава фішка для запуску «сарафанного радіо». Так ви надійно привернете відвідувачів свого кафе!