Нові проекти "Нестандартного" Mystery Shopping

  • 15.11.2013

У зв'язку із зростанням популярності та інтенсивним розвитком методу "Таємний покупець" з'явилося багато нестандартних методів оцінки якості обслуговування. Завдяки розвитку цієї методики надається можливість оцінити усі складові Вашого бізнесу, з метою залишатися "на плаву" серед конкурентів.

Дистанційна перевірка таємними покупцями

Цей проект включає перевірку дотримання стандартів сервісу операторами-консультантами по телефону, в системах миттєвої передачі повідомлень (чати, icq, skype), по email. У разі, якщо для Вашого бізнесу характерні часті телефонні консультації або консультації online, дотримання операторами етики, їх ввічливість та кваліфіковані відповіді відіграють важливу роль в ухваленні рішення про купівлю.

У таких випадках важливо контролювати рівень обслуговування використовуючи Mystery Shopping. Навчені Таємні Покупці виконуватимуть дзвінки, фіксуючи виконання стандартів обслуговування та даючи оцінку рівня обслуговування конкретним операторам. Також, таємні покупці дадуть справедливу й адекватну оцінку якості Вашого сайту - дизайну, зручності, юзабіліті.

Мерчиндайзинг

У цьому проекті Таємний покупець проводить перевірку стандартів мерчандайзингу, фіксуючи порушення фотоапаратом. Звіти про виявлені невідповідності та порушення разом з фотографіями надаються замовникові, щоб він міг вжити заходи по усуненню невідповідностей і проведенню роз'яснювальних робіт.

Ця програма призначена для досягнення єдиного фірмового стилю (викладення товару, наявність необхідних рекламних матеріалів, освітлення, чистота, оформлення вітрин) в усіх роздрібних точках замовника.

Перевірка на обман

Ця перевірка виконується професійними Таємними Покупцями з метою виявлення фактів обману продавцями компанії. Тут основними критеріями перевірки є видача продавцями чеків, чи офіційно оформляються угоди, чи ведуться продавці на підкуп, чи правильно розраховують клієнтів.

"Крадіжки" - перевірка служби охорони Таємними Покупцями

Метою цього проекту є перевірка охоронців, систем відеоспостереження і співробітників, що відповідають за спостереження за товаром. Таємний Покупець на власний розсуд намагається пронести через касу який-небудь товар, представлений в торговому залі. Якщо охороні вдається упіймати перевіряючого "на гарячому", то він пред'являє бейдж, статус, що підтверджує його, як Таємного Покупця, оформляється анкета з підписами охоронців, товар повертається на місце. У разі, якщо крадіжка залишається непоміченою, перевіряючий самостійно повертається до охорони, пред'являє товар, бейдж, оформляє анкету.

Для виконання цих проектів залучаються най досвідченіші Таємні покупці, які в змозі якісно та адекватно провести перевірку служби охорони методом "Крадіжки".

Метод "Вдячний покупець" - метод заохочення співробітників

За цією методикою Таємний покупець в процесі спілкування з продавцем - консультантом, касиром або менеджером з продажу проявляє свою вдячність, посміхається, всіляко заохочує співробітника компанії, дарує йому яку-небудь дрібничку на знак своєї поваги і вдячності. Такий вчинок дуже важливий для співробітника компанії, піднімаючи настрій на цілий день, формуючи прихильність, надихаючи його на спілкування та якісне обслуговування клієнтів.

Метод "Вдячний Покупець" з'явився як "Пряник" на противагу до "Батога" - стандартних перевірок Таємними покупцями. В даному випадку дуже важливо залишитися невпізнанним, а керівництву - не розкривати секрет таких перевірок, щоб не розчарувати співробітників.