Чарівне слово

  • 24.04.2019

По всій видимості, одним з проявів цього «почуття родини» є використання терміна «партнер» - замість «персонал». І хочете вірте, хочете ні, але партнерство міцно увійшло в життя співробітників Starbucks: тут навіть колишні колеги підтримують зв'язок один з одним, разом відзначаючи весілля, народження дітей та інші важливі життєві події.

Звичайно, це не такий вже і видатний факт, щоби писати так докладно, але Гордон Лайл наполягає, що такі речі відбуваються не випадково: на його думку, залучення співробітників Starbucks в справи компанії набагато вище, ніж в інших організаціях. І відбувається це саме через згуртованості і партнерських взаємин співробітників - тут все на рівних, всі можуть висловлювати свою думку.

До речі, однією з можливостей працівників компанії бути почутими виступає програма Partner Blend. Два рази на рік для зустрічі з топ-менеджментом Starbucksз 50 британських районів вибирається по одному представнику. Делегати можуть виступити зі своїми пропозиціями, які потім оцінюються за допомогою голосування. Цікава варіація на тему звичайного зборів співробітників - тільки тут є можливість оперативно відреагувати на їхні першочергові запити.

Якось один «депутат» попросив додати до фартуха офіціантів кишені. «Наша команда спроектувала і намалювала фартух, ми все прорахували і були щасливі, що змогли так швидко вирішити чиюсь проблему, - згадує Лайл. - Для нас важливий не сам кавовий бізнес, а люди, які працюють з кавою. І ми віримо, що саме завдяки турботі про них у нас все виходить так чудово ». Цікавий факт:компанія-гігант вірить в силу маленьких речей ...

Ноги цієї «філософії дрібниць» ростуть з головного офісу в Сіетлі.Ще до своєї експансії за межі Північної Америки компанія заробила репутацію привабливого роботодавця. У Сіетлі вона домоглася цього за допомогою введення корпоративного медичного обслуговування і опціонів, які надавалися як постійним, так і тимчасовим співробітникам.

Однак Лайл вирішив не зупинятися на цьому і створив фонд матеріальної взаємодопомоги.

«Тепер ми зможемо допомагати партнерам, у яких виникли форс-мажорні обставини, - пояснює HR-директор компанії. - Так, у нас є корпоративне медичне обслуговування і схема виплат опціонів, але ми хочемо вийти за межі основних потреб людей і піклуватися про наших партнерах ще краще ».