Продаж. Що ж це таке?

  • 20.02.2015

Продаж. Що ж це таке?

  Ви коли ні будь замислювалися, що таке продаж? У кожного з нас може бути різний відповідь: обмін товару на гроші; вміння клієнта умовити придбати свій продукт (товар, послугу); отримання прибутку за рахунок просування продукту і т. д.
  Вище перераховані визначення вірні всі в тій чи іншій мірі, все ж саме точне з'являється після того як задати самому собі питання: «Яке ключове слово не було названо? Слово, забуваючи про який, фірма рано чи пізно вилітає з бізнесу? » Це - потреба!

Продаж - це задоволення потреби клієнта!

  Якщо у клієнта є незадоволеність - це і є основою для продажу. Потреба завжди бере початок в незадоволеності.
  У разі якщо фірма не пропонує на ринку задоволення яких-небудь потреб, т.д. Рішення тих чи інших проблем, то кому вона потрібна зі своїм продуктом? Правильно - нікому!
  Чи завжди клієнт усвідомлює існування потреби? Необов'язково. Часто продавець створює потребу, показує, як його продукт полегшить, покращить життя або бізнес клієнта.
  Сьогодні людина не вкладає гроші в товар \ послуги тільки тому, що вони є в наявності, а тому, що, купуючи той чи інший продукт, він хоче отримати конкретні блага, що надаються цим продуктом, вирішити свою проблему.
  Неважливо, чи необхідний продукт клієнтові або йому просто хочеться його мати, але, наважуючись вкласти гроші за товар, клієнт переслідує свої особисті цілі.
  Існує відоме твердження, що продаж це емоційний процес прийняття рішення, виправдовуються логікою пізніше. Задумайтеся про те, як люди (і ви самі) приймають рішення про покупку. Іншими словами, якщо нам необхідно переконати себе чи оточуючих в тому, що нам необхідно було те, що ми придбали, у нас це виходить досить добре. »
  Майже завжди саме від продавця залежить, чи з'явиться у клієнта бажання придбати пропонований продукт. Адже в його обов'язки входить зацікавити клієнта. Робиться це за допомогою презентації (розповісти, показати) або демонстрації (продемонструвати в дії).
  Звичайно, поняття «продажу» несе в собі і більш глибокий зміст і має досить широке застосування. Якщо абстрагуватися від бізнесу і поглянути на життя в цілому, то можна зробити висновок, що ми постійно «продаємо» щось один одному. Політики «продають» нам себе і свої переконання; діти «продають» батькам свої забаганки та побажання; керівник «продає» необхідність напружитися і за винагороду підвищити продуктивність праці і т. д.
  Так до речі, необхідно знищити один з поширених міфів, який звучить наступним чином: ти або можеш продавати, або ні. Це вигадка слабаків, що бояться відкрито сказати, що їм страшно продавати або що вони зовсім не хочуть робити цю роботу. Вони воліють обманювати себе і свого керівника, ставлячи собі діагноз: продати нездатний.
  Де ж знаходиться той пологовий будинок, де видають немовлят з бирками на ніжках: водій, тенісист ... продавець? Не думаю, що така установа існує. Мова йде про наявність або відсутність у людини бажання. Бажання досягти успіху в продажу або в науці, бажання нічого не робити або бажання звинувачувати навколишній світ у своїх невдачах.
  Якщо у мене наприклад немає бажання займатися комп'ютерним програмуванням, то ні бонуси, ні вмовляння, ні відвідування спеціалізованих семінарів, ні розповіді про запаморочливих успіхи моїх однолітків не допоможуть.
  Звичайно, трапляється, що життєві обставини змушують людину займатися тією чи іншою діяльністю, але коли життя «змушує» нас, то ми опановуємо необхідною навичкою досить швидко.
  Хтось осягає майстерність продажу повільніше, а хтось швидше, комусь достатньо помилитися двічі, а хтось навчиться тільки після двадцятого «падіння».
  Іншими словами, рано чи пізно при достатньому бажанні людина опановує тим навичкою, яким він хоче оволодіти. Уміння продати - це навичка, так само, як вміння кататися на лижах або їздити на велосипеді.

Питання в наступному: чи хочете ви працювати в області продажів? 

Якщо відповідь «ТАК», тоді вперед!

 

© Старший менеджер проектів "АДЬЮТОР",  Баньковська Віта